Pages

Wednesday, June 4, 2014

Akhirnya.........


Setelah berbulan-bulan mencari filem ni,akhirnya aku dapat juga. Nda sia-sia kereta aku kena block tadi. Hahahahaha. Sebelum ni aku tengok thru streaming saja. Ada juga aku cuba download tapi semua gagal. Cari di youtube pun tiada. Sekarang sudah dapat so boleh layan sampai lebam. Aku memang peminat Scott Adkin ni. Senang cerita aku ni memang peminat filem aksi la. Sambil layan tu,boleh lah berangan kalaulah badan aku macam Yuri Boyka tu mesti best. Tapi apa kan daya, semua tu angan-angan saja since jalan pun bertongkat. Hahahahahaha.


Sudah ada 2.Hehehehehe. Koleksi ni. Bukan setakat real person, anime pun aku layan terutamanya dragonball z. Dan jangan terkejut aku ada koleksi Masked Rider Black n Masked Rider Black RX. Lalalalala.

No comments:

Post a Comment